رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

شورای شهر قدیم قدیم ها

مامان مامان ، بدو فهمیدم  باید چکار کنم تا پولدار بشم ؟

چی شده بچه باز سر صبحی داد و هوار راه انداختی ؟

مامان یادته دیروز گفتم میخوام چکاره بشم ؟ امروز کلی فکر کردم و سایت بازتاب هم بهم کمک کرد تا بدونم در آینده میخوام نایب رییس شورای شهر بشم و ضمناٌ فهمیدم که ای بابا همه جا ظاهرا از این خبرها هست و من فکر کردم فقط شهر خودمون اینطوریه .

مگه چی شده ؟

مگر یادت نیست حدود 4 سال قبل موقع شورای شهر که همه اشان اصلاح طلب بودند و یکی دو تا هم نزول خور ، زمین های حاشیه شهر رو خریده بودند و بعدش یه طرح شهرک مشاغل مزاحم روش دادند و بعدش هم با کمک کمیسیون ماده صد در مغازه ها رو تو شهر پلمب میکردند و فقط کسانی رو میذاشتند دوباره در مغازشون رو باز کنند که از مغازه های اون شهرک خریده بودند ، البته اونها آدمهای «مومن » و « نیکوکاری» بودند اما بالاخره به یک نوایی هم رسیدند و درآمدها خرج اصلاحات شد و …….

بچه این حرفها چیه میزنی میخوای باباتو بندازن بیرون از شهرداری ؟

ا مامان حالا که دیگه اونها رفتند دنبال کارشون و از این خبرها نیست اما من از امروز میخوام پولامو تو قلکم جمع کنم برای خرج انتخاباتی تا برم تو شورای شهر

مامان جون این حرفها رو نزن این خبر رو بخون شاید بفهمی که هر زمان و تو هر حزب و گروهی تخلف ممکن است برو باباتو از نون خوردن نینداز

 http://www.baztab.com/news/23773.php 

هر گونه ارتباط این تخلیات فلفلی رو با شهرهای استان خراسان رضوی شدیداٌ تکذیب مینمایم

نظرات 2 + ارسال نظر
ممتاز جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:36 ب.ظ

کاش من هم میتونستم مثل فلفلی شما زبون دراز و شجاع باشم

بهاره جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.bahareh2005.blogsky.com

salam duste aziz
webloge kheyli ghashangi dari
be web loge man ham sar bezan khoshal misham
omidvaram movafagh bashi
khoda negahdar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد