رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

دوست

از شیشه پنجره دارم به تهران بعد یه روز بارونی نگاه می کنم ، چقدر چراغ ؟ کوه ها هم دارند خود نمایی می کنند و من از همینجا می بینم که چقدر کوچکم چقدر کوچک و خدا چقدر بزرگ است که من رو با همه کوچکی فراموش نکرده و مرتباً از خوان پر برکتش برام روزی می فرسته ، نه تنها نان که دوستانی که از هزار نان بربری پر ارزش تر هستند

 

من درد ترا ز دست آسان ندهم

دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم

کان درد به صد هزار درمان ندهم

 

 

 

 

پله

-------------------------------------------------------------------------------------------

پشت سرم مهم نیست وقتی قدم را به پله اول می گذارم ، مهم نیست بالا بروم یا پایین ، مهم رفتن است و اینکه آدم وقتی یه جا موند می پوسه ، قدم ها رو با توکل به خدا بر می دارم و به پشت سرم نگاه نمی کنم ، یا علی

 

اینجا یکی از راه پله های کلیسای جلفاست ، مکانی آرام و زیبا دور از دسترس دنیا ، دیدن این مکان رو به همه توصیه می کنم

 

 

یا حسین

همه می گویند شیشه ها جان ندارند اما موقعی که بروی شیشه بخار گرفته ای نوشتم

یا حسین ( ع )

شیشه گریست

ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد