رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

استعداد کشف نشده

و من استعداد کشف نشده قرن امشب باید بشینم و به واقع به معنی این جمله فکر کنم که چه شد ؟ چه بر سر من و آرمانهایم و آرمانهای هزاران دوست کشف نشده دیگر آمده ؟ جدی که خیلی گذشته ! سال 60 تا 84 خودش 24 سال است و یه نسل ، نسلی که از تمام باکری ها ، همت ها و هزاران مرد کشف نشده دیگر فقط این چلمنگ های باقیمانده را میبینند ! حق هم دارند به هیچ کدام از این شعارها ایمان نداشته باشند زیرا که هر چه دیده اند دروغ و تزویر و ریا بوده ، دلمون خوش بود یه بچه حزب اللهی میاد کار رو درست میکنه اما اون هم تو همون روز اول 4 وزیرش ، تنها وزرایی که انتخاب خودش بودند رای نیاوردند و معلوم شد که هنوز مملکت تو دست کسان دیگه ای است که نمیخواهند نفت به سر سفره مردم بره ! و من و امثال من هیچ جا جانداریم بخاطر همین زبان دراز ! کاش میشد فقط برای یکبار در زندگی هر فرد درهای آسمون باز میشد و بهش میگفتند کجای کارش ایراد داره ؟ خداوندا عبادت و شقاوت ما در بارگاه تو هیچ تاثیری ندارد زیرا ما به تو محتاجیم نه تو بما پس با ما با این مردم گرفتار با لطف و کرمت رفتار کن . طنز : طرف نوار نوحه رو تا آخر گوش میکنه به امید اینکه آخر مجلس شام بدند ! و من امشب در این فکرم که راه رسیدن من به خدا کدام است ؟ خوشا ، خوشا آنان که نشان در بی نشانی یافتند و بس .
نظرات 2 + ارسال نظر
نوپا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام
مطالب عالی بود موفق باشی
نوپای منتظر

ا ی د ا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

خدا کنه زندگی بیشتر وقتا خوشرنگ باشه مال من که فعلا خاکستریه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد