رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

دوست

از شیشه پنجره دارم به تهران بعد یه روز بارونی نگاه می کنم ، چقدر چراغ ؟ کوه ها هم دارند خود نمایی می کنند و من از همینجا می بینم که چقدر کوچکم چقدر کوچک و خدا چقدر بزرگ است که من رو با همه کوچکی فراموش نکرده و مرتباً از خوان پر برکتش برام روزی می فرسته ، نه تنها نان که دوستانی که از هزار نان بربری پر ارزش تر هستند

 

من درد ترا ز دست آسان ندهم

دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم

کان درد به صد هزار درمان ندهم

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
۵۰سنت چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 ب.ظ http://50cent.blogsky.com

ملیل چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ

با حال بید

عاشق چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.l0ve-st0ry.blogsky.com

سلام.
خوبی....
وبلاگ زیبایی داری.....
متنمت هم زیبا و دلنشین بود.....
بازم به من بسر...(سر بزن...)
خوشحال می شم....

سرگردان سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ب.ظ

معلومه آذری زبان نیستی و الا قیمت بربری رو با این رفقای نامرد یکی نمیکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد