رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

وبلاگ های درب و داغون

همیشه از خودم می پرسم چه فایده داره اینهمه از این وبلاگ به اون وبلاگ میری و هر کدوم بعد از مدتی یه ایرادی پیدا میکنه و مجبوری ولش کنی بری ؟چه میدونم دیگه زمان ما که دیگه چاه نیست بریم توش داد بزنیم شاید همینجا بتونیم تمام حرف های نگفته رو داد زد ! و شاید هم کسی از این صحبت های من استعداد کشف نشده قرن بتونه استفاده کنه و آینده بهتری واسه خودش بسازه ، البته اشتباه نشه فقظ با استفاده از فرمول ادب را از که آموختی ؟ از بی ادبان ، میتوان از خاطرات و چرند و پرند های من استفاده نمود ! خوب ! من شهرام خسروان هستم با 38 سال سن و یه مهندسی مکانیک قدیمی متعلق به سال 70 و یه فوق لیسانس نیمه تمام ! متولد مشهد و ساکن تهران . البته فعلاً ! . پدر معلم و مادر معلم و بچه استاد پدر سوختگی ! دوم راهنمایی بودم که انقلاب شد و 15 ساله بودم که اسلحه دست گرفتم و اساتیدم همه در آغوش سرد خاک آرمیده اند . به خیلی چیزها وفادارم خصوصاً مردم و صد البته جوونها که متاسفانه این روزها فقط وسیله شعار و سخنرانی اند و کسی به فکرشون باید و شاید نیست ! اشتباه نشه من اصلاً دوست ندارم حرفهای سیاسی در قالب حرفهای خودم با کنایه بزنم ! سیاست من واضح است . بسیجی ام . بسیجی سال 58 و وفادار به همان آرمانها ، با بسیجی امروز تفاوت دارم و گاهی هم شاید اونا منو بسیجی ندونند ! من عاشقم ! من رنگ زرد و سبز و نارنجی و قرمز و بنفش رو دوست دارم ، من شعر رو دوست دارم و گاهی هم شعر میگم ، من جونها رو دوست دارم چه با چفیه چه با فکل ، من از دیدن شادی مردم شاد میشم ، عروسی رو دوست دارم ، جشن رو دوست دارم ، عاشق عید غدیرم ! و عاشقم بر گنبد زرد و پرچم قرمز مولا امام حسین ع و برادر با وفایش ابوالفضل !عاشقم ، عاشق ستاره صبح ، عاشق روزهای بارانی ، عاشق ابرهای سرگردان ، عاشق هر چه نام توست بر آن ! بگذریم تا بعد لطفاً باز هم به این حقیر سر بزنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( پر رو )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد