رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

رنگ زندگی

زندگی هر روز رنگی است - این رنگها در کنار هم زیباست و زندگی را می سازد

شما کدوم من هستید ؟

هر انسانی ، « من » های فراوانی را برای خود تصویر می کند . یک نظریه روان شناسی می گوید : هر انسان ، حامل پنج « من » است : 1- « من » واقعی واقعی که تنها خداوند بدان آگاه است . 2- « من » آن چنان که خود فرد تصور می کند . 3- « من » آن چنان که دیگران تصور می کنند . 4- « من » آن چنان که فرد تصور می کند که دیگران او را چنین می پندارند . 5- « من » آن چنان که دیگران تصور می کنند که فرد خود را چنین می پندارد … انسان معنوی فقط با « من » اول و دوم سر و کار دارد . او سعی می کند تصویری را که از خودش دارد به آنچه واقعاً هست نزدیک کند . به همین دلیل او در قید داوری دیگران درباره خود نیست . معنی و مفهوم جملات بالا به اختصار میشه که حرف مردم مهم نیست ما که خودمون میدونیم چه عتیقه ای هستیم و بس ،
نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین شبگرد پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ب.ظ http://amirrony.blogsky.com

ممنون که به من سر زدید ... من (من) ی هستم که هیچ کس نمیشناسدش حتی (من)
.

مریم و مرضیه پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.maryam-marzieh.mihanblog.com

سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدید خیلی خوشحالمون کردید
من لینکتون رو توی لینکدونی به اسم رنگ زندگی گذاشتم
شما هم می تونید لینک مارو توی وبتون بذارید
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد